Wcześniej strona nie była dostosowana do potrzeb klienta końcowego, a bardziej do wymagań agentów turystycznych współpracujących z touroperatorem.

Czytaj więcej

Anex Tour otworzył dwa nowe salony z wycieczkami. Ma ich już dziewięć

–  Od teraz nasi klienci mogą zarezerwować swoje wakacje przez stronę www – wyjaśnia dyrektor marketingu Anexu Tour Poland Malwina Szewczyk. – Wyszukiwarka ofert jest intuicyjna i nowoczesna. Drugą różnicą jest prezentowanie hoteli – hotele mają unikatowe linki, można je teraz bez problemu wyszukiwać po nazwie, co było niemożliwe wcześniej. Treści dostosowane są do SEO.

 Poza tym strona jest teraz spójna z resztą serwisów Grupy Anex.

Biuro podróży zapewnia, że będzie jeszcze rozwijać stronę, „bo jednym z naszych celów na 2024 [rok] jest zwiększenie sprzedaży wakacji” przez internet. W planach ma uruchomienie na niej bloga i nowej podstrony z wycieczkami fakultatywnymi.