Exim Tours z nową strategią marketingową. „Wychodzimy poza bezpieczny schemat”

Badania potrzeb i emocji klientów pokazały nam, że nowy Exim Tours powinien odkrywać - nowe kierunki podróży, ciekawe i nieoczywiste wakacyjne aktywności i samą markę - mówi o nowej strategii marketingowej menedżer ds. marketingu Marcin Tobiasz.

Publikacja: 15.02.2024 11:27

Exim Tours z nową strategią marketingową. „Wychodzimy poza bezpieczny schemat”

Foto: Exim Tours

Hasło przewodnie nowej strategii, które brzmi, „A może by tak...”, jest zaproszeniem do wspólnego odkrywania świata - wyjaśnia Exim Tours w komunikacie prasowym.

Jest ono w pełni uzasadnione, głosi dalej komunikat, touroperator ma bowiem w ofercie nie tylko popularne kierunki, takie jak Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Tunezja czy Turcja, ale także te odległe, jak Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Pozostało 88% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biura Podróży
Exim Tours uruchomi loty czarterowe do Bahrajnu. „Kolejna ekscytująca nowość”
Biura Podróży
Do Polski wchodzi nowe biuro podróży. Oferuje wakacje w Turcji i Egipcie
Biura Podróży
Biura podróży cofają podwyżki cen wakacji. Trzy kierunki są jednak na to odporne
Biura Podróży
ESky i LOT upraszczają sprzedaż biletów dzięki modelowi NDC
Biura Podróży
Wycieczki do Polski dla Amerykanów. Oferuje je jedno z największych biur podróży