Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Szybka ekspansja Shein to wyzwanie dla bardziej tradycyjnych detalistów odzieżowych. Właściciel Zary przekształcił więc swój outlet w tanią markę.

Publikacja: 23.02.2024 15:41

Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Foto: Adobe Stock

Należąca do koncernu Inditex marka Zara stała się mniej konkurencyjna cenowo od czasu, gdy zdecydowano o tym, by podnosić ceny i skierować ją w stronę bardziej ekskluzywnej klienteli. Ale to nie oznacza, że hiszpański koncern odpuszcza klientów liczących każdy grosz.

Outlet z końcówki kolekcji wyrasta na brand

Pozostało 88% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe