Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Po prawie 7 miesiącach od debiutu w Polsce, marka Oppo wydaje się być bliżej celu, jakim jest zdobycie istotnej pozycji na rynku Europy. Kręta droga prowadziła myśli menedżerów od strategii cenowej i pozycjonowania produktów, aby stworzyć urządzenie pełne rozsądnych kompromisów. W efekcie nowy model – Oppo Reno 2 – to drugie, ale zdecydowanie lepsze otwarcie marki na Starym Kontynencie.

Publikacja: 30.11.2019 08:30

Testujemy Oppo Reno 2: na dobrej drodze do celu

Foto: cyfrowa.rp.pl

Nie pamiętam, aby z którymś z testowanych urządzeń trudno było mi się rozstać do tego stopnia, co w tym wypadku.

Albo bateria, albo waga

Pozostało 98% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.