Niezależni w Spotify. Kordowska zwiększyła słuchalność o 62 800 procent

Playlista Spotify Fresh Finds Polska zaowocowała w 2023 roku niemal 1,5 mln muzycznych odkryć. Szczególną uwagę zwróciła Sara Kordowska i Jan Marczewski.

Publikacja: 01.02.2024 09:03

Niezależni w Spotify. Kordowska zwiększyła słuchalność o 62 800 procent

Foto: Spotify

W drugim roku funkcjonowania playlisty z utworami niezależnych polskich artystów Spotify zaprezentowało 469 talentów, a użytkownicy platformy dokonali muzycznych odkryć niemal 1,5 miliona razy.

Programy i playlisty Spotify promujące lokalnych twórców obejmują inicjatywy takie jak RADAR, skupiający się na wschodzących talentach, EQUAL, koncentrujący się zwiększeniu widoczności kobiet-artystek i w końcu Fresh Finds, uruchomiony na początku 2022 roku i promujący niezależnych muzyków na samym początku ich kariery.

Pozostało 84% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Muzyka popularna
Światowa czołówka rapu w Polsce, czyli „Barbie world” na żywo
Muzyka popularna
Niebinarne Nemo z pomocą Polaków wygrywa Eurowizję
Muzyka popularna
Dym i oblężenie finału Eurowizji. Protesty antyizraelskie w Malmö
Muzyka popularna
Eurowizja 2024: Greta Thunberg protestowała, ale izraelska artystka wystąpi w finale
Muzyka popularna
W Opolu nie będzie politycznej cenzury. Robert Górski odpowiada za Kabareton
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?